sobota, 2 kwietnia 2011

Moja biżuteria z gwiazdami w Marakeszu.


Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Nieśpielak i Lidia Kopania wzięły udział w sesji zdjęciowej dla IK Magazine w Marakeszu. I moja biżuteria też tam była i zdobiła piękne panie:)Za stylizacje gwiazd odpowiadała znana i ceniona stylistka- Magdalena Pietraszko. O fryzury zadbał Robert Kaczmarski, wizaż- Anna Łyszkowska.

Zdjęcia wykonał znany m.in. z Playboya fotograf Łukasz Marciniak. Produkcją zajęła się Ilona Adamska.

Efekty sesji już wkrótce w nowym numerze IK Magazine, a także na antenie Radia Kolor, iTV, Telewizji Polsat oraz w serwisie we-dwoje.pl, iwoman.pl, planetakobiet.com.pl i oognet.pl

Więcej do poczytaniaTUTAJ!!!!

6 komentarzy:

  1. Kobieto - masz talent i cieszę się niezmiernie, że jest on zauważony! Gratuluję i życzę, by był to początek wielu sukcesów!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że Cię znam sławna Marto :-) Będę mogła kiedyś opowiadać córce jak już będziesz tak sławna, że się stąd wyprowadzić do Nowego Jorku czy gdzieś indziej równie daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHA dziewczyny-popłakałam się ze śmiechu:)ale dziękuję!!! Hania nie szalej bo ja nigdzie nie polecę:))no może prędzej popłynę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem! gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale!!!!Wielu kolejnych sukcesów życzę:)

    OdpowiedzUsuń